Ella & Olivia -

en liten uppdatering bara

"She is my better half. My sister. My partner in crime. My strength. My role model. My safe place. My best friend. I have never loved someone, not even the boyfriends, with the strength with which I love her."


Läste de där på LE LOVE som är en av världens finaste bloggar och tyckte verkligen att det där var så fint.....




En fin bild från Lelove.


Annars så fick jag veta idag att Broder Daniels gitarrist tog självmord för några år sen, det är det enda jag tänker på just nu för det går inte ur skallen. Jag har aldrig ens lyssnat på Broder Daniel någon gång förrän idag och jag har hört 5 låtar så jag är inte så insatt, men ändå. Fyfan vad sorgligt.



hejdå/ oliviaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0