Ella & Olivia -

Bajs




jag satt och inte gjorde någonting alls häromdagen och så kom jag på att jag skulle söka på "bajs" på datorn för att se hur mycket jag har döpt till "bajs". det ordet är ganska populärt i mitt ordförråd, det passar liksom att säga till så mycket.

typ, "är maten äcklig? bajs också."
"åh, du ser fan ut som bajs."
"det luktar bajs här."
"- vad ska vi äta? - bajs."

ja ni fattar grejen, heheh.

iallafall, jag har döpt 7 olika grejer till bajs, vet inte om det är för att jag kanske har litet ordförråd eller för att jag är omogen.. skulle tippa på det sistnämnda. Fast som jag brukar säga, jag är inte omogen, det är bara min humor som är det.... för egentligen, alla kan väl vara mogna, men hur jävla kul är det då? (visst är det så? visst har jag rätt????)

/olvan

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha så jävla sant, när du sku göra mitt msnljud så bleve bajs :D

2010-06-27 @ 21:26:08
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0