Ella & Olivia -

ska sova. sömn ye

okej. saker jag har på huvet just nu. eller i huvet kanske man säger:

  • den gången då jag och evelina gjorde en egen hårinpackning som innehöll avokado. det var fanimig nog det värsta mitt hår har varit med om. trots alla blekningar, trots målarfärg som var nästan omöjlig att få bort var avokadon nog värre. fyyyyfan säger jag bara och jag tror evelina håller med... känslan av att ha gammal mat i håret var inte kul.
  • jag köpte en fickplunta idag. sjukt kul. mamma och pappa stod brevid mig när jag köpte den. hahaha.
  • jag vill bara skriva. skriva, skriva, skriva och sen skriva igen.
  • i morrn tänker jag kanske skriva ett inlägg om min mamma, kommer bli askul, hahaha

avslutar med en bild.


jag döpte den till inspiration för det är vad den är. hoppas jag får ha den på min vägg i mitt nya rum. då kanske jag slutar vilja flytta härifrån.

fyfan ja är trött. därför jag svamlar.

/olivia

älskar lars winnerbäck föresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0