Ella & Olivia -

rubriker är alltid svåra att komma på...

tjabba, olvi här. nu känns det som att ni går emot mig.. i detta inlägg (<-- LÄNK) så fick vi 3 kommentarer. fan va schysst ni är, fortsätt så..

men kolla in kommentarerna:

"hahahahhaha katten ser ganska less ut"

"hahahahah stackars katt"

"HAHA, du ser typ ut att vara 35 på sista bilden."

 

hahahha för det första, så var det faktiskt katten som kom till mig på bilderna. okej, den bad väl inte om att bli upplyft och gillade det inte heller särskilt mycket men ändå. den kom till mig och ville bli klappad... DET ÄR INTE SYND OM KISSEN!

och jag vet inte riktigt hur jag ska ta det där med 35.... jag tyckte jag såg ut som vanligt på den bilden men...okej.

 

ps. det här är de sista inlägget om kisse. kanske. känns som att vi skriver lite väääl mycket om katter... jag menar, min hund sally kommer ju lite i skymundan? heheheh

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

haha men hejdå /

OLIVIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0