Ella & Olivia -

jag tror att spåkulan är någon i min familj...

tjabba, olvis här. för några dagar sen skrev jag detta inlägg och har haft det i utkastet:

"fan, jag ska till norge på söndag. vill inte.... jag missar en så rolig sak, vill verkligen vara med på den, men nej. jag ska till NORGE. norge! det är ju inte direkt spanien.. men jaja! det blir säkert kul, ska iallafall köpa godis på taxfreen. NEJ OJ, det kan jag ju inte.. FÖR VI SKA ÅKA BIL DIT........

hahaahhaa, nä, men det blir säkert trevligt. mamma, pappa och jag. hm.. ja."



och nu ikväll gjorde jag spåkulan på facebook, och så står det såhär:


VAFAN!! spåkulan börjar bli läskig :o den har ALLTID rätt. hur läskigt????

men okej, mamma och pappa. norge it is, i'm on.

/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0