Ella & Olivia -

godmorgon people

fyfan va konstig natt. jag ställde klockan på 11.30 för att jag tänkte sola, men så somnade jag om och typ drömde att det var frost ute och att jag ändå lika gärna kunde sova?  när jag klev upp senare kändes det ju lite ovärt, det är inte ens sol.... (sola e livet )


jag drömde att det vra min födelsedag också, det va skitkul.




snart så :D :D :D :D :D 


förresten!! igår träffade jag ella och hennes små kusiner som var typ 11, 7 och 5... 7åringen ville jättegärna spela fotboll men ni vet säkert att jag hatar fotboll. och ella hade tydligen sagt att jag var usel på fotboll till dom, det fick man ju höra...

roligast va när 7åringen ba:

- Men om det är vi 3 på samma lag, sa han och menade jag, han själv och 5åringen, mot ella, det blir jättejämnt! för ella är ju lika bra som jag och min lillasyster (alltså 5åringen) tillsammans, och olivia, du är ju som.... ingenting!

hahaha, NÄÄHÄ..... då vet jag..


/o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0