Ella & Olivia -

den nya KATTBLOGGEN....

I Olivias inlägg nedanför kunde vi läsa "så gick jag ut med kissen på gården, de är en innekatt så man får ha na i koppel" Ville bara inflika med att olivia har inte bara sin katt i koppel utomhus utan även innomhus, vilket jag skrattade åt

Ungefär såhär är det att vara katt hemma hos Olivia:
http://www.devons.se/forumbilder/badkoppel.jpg
Dock är denna katt mycket fulare.



MIN KATT

så himla söt fin och underbar, har övat uppp hur den ska posera på bilder <33333333345
(den har precis ätit en fisk, vilket vi kan se i förgrunden)


/elllllllla


Kommentarer
Postat av: OLIVIA THE BLOGGER

HAHHA, skratta som fan när jag läste detta ella.

2010-07-20 @ 01:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0