Ella & Olivia -

deaathhdeathh

en grej som är jävligt mysko, det är att jag har drömt 3 drömmar senaste de senaste  10 dagarna typ om folk som dör.

först var det en kille på skolan som dog av en sjukdom, det var sååå sorgligt och alla var så ledsna. det fanns en bok man kunde skriva i till honom medans han sakta men säkert dog..

sen var det en som nästan är vår släkt, hon blev kidnappad sen dödad.... fyfan vad hemskt, jag såg hennes tröja ligga vid ett järnvägsspår i drömmen..

sen, i gårnatt, var det en av mina kompisars pojkvän som dog. vet inte hur eller så, och min kompis ville inte prata om det.. fyfan vad sorgligt.

och i natt, drömde jag om döda människor som lever. alltså spöken, en av mina rädslor. var lika rädd i drömmen, och resan till spökhuset var en klassresa. vi måste ju vart höga i klassen, som röstade fram det..

alltså, VARFÖR DRÖMMER JAG OM DÖDEN? börjar bli lite småless nu, har kollat drömtydning på internet men det står ju olika överallt. såhär står det på en sida iallafall:

"Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka."

men eftersom att jag nu har drömt 3 drömmar och det har inte hänt mycket av det som står där, ja, förutom att jag fick frihet när jag slutade jobba... så undrar man ju om mina drömmar om döden gör någon jävla nytta eller om det bara leder till att jag blir lite besvärad, därav inlägget..

/O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0