Ella & Olivia -

bilder från norge!!!!!!

tjabba. NU är jag hemma, eller har varit hemma i typ 12 timmar men iallafall. fyfan vad skönt det känns, hemma ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


ska såklart he in lite norgepics nu:


vi hade lite picnic typ vid piteå nånstans. måste väl ändå va guds ironi när det börjar regna så fort vi satt oss... (och ja, jag kanske tar liiiite väl mycket rabarberpaj men man lever bara en gång)

hittade coolaste hatten, stråhattar och allt annat sånt där kan man ju bara lägga ner nu när vikingamodet är back on track....


den här hatten är ju lite mer stylad, den kanske de rikare i samhället kan ha.. kungen exempelvis...


ja, man är ju rebell..


mammZy och jag. vi+pappa såklart tog värsta linbanan upp och kollade på utsikten.


detta var utsikten, fan va fint


jaaaa, nu orkar jag inte he in fler bilder, tar ju så lång tid.... men iallafall, i norge tog vi en linbana upp och såg på utsikten, vi var på polarmuseum, vi kollade runt och sånt. det va rätt trevligt förutom på kvällarna

/olli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0