Ella & Olivia -

bettnessand

tjena dudes, olivia här. idag var jag på bettnessand med min syster, det ägde, förutom att jag blev typ attackerad av 94379874 jävla insekter och att alla fiskmåsar samlades vid jag och evelina. det blåste en del så man märkte inte när man brände sig, så både jag och evelina är rätt brända. fast evelina ser ut som en räka...

den här bloggen är som bra, för här kan man lägga in alla fula bilder på sig själv som man inte skulle vilja visa på facebook...

såå, bilds:



evelina tyckte att den här bilden var cool.
jag tycker att den är lite skadad.

här är jag i bilen påväg hem, utmanade mig själv att kolla in solen och tog kort, mest för att se vilken ögonfärg jag egentligen har.

en fågel sket på mig.. här ser ni förresten min manikyr igen, är verkligen så jävla nöjd.. verkligen..


hahahahahah, behövs inga ord för den här bilden.


MVH /olvan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0