Ella & Olivia -

WZPPPPPP

Tja BLOGGEN.

Har inget kul att berätta, vet inte riktigt varför jag loggar in här ens när jag inte har så mycket värt att säga. (Har väl just börjat detta inlägget med världens sämsta mening, varför skriva om man inte har något att skriva???)

Jajaja.

Hmm...

(vad ska jag skriva???? vad ska jag skriva???)

Aja. Kollade iallafall genom mina textdokument jag har sparade. Ganska kul. Hade sparat några... Ordspråk? Som jag älskar. Här är dom:

- Utan problem skulle inte hjulet finnas. (ÅH så bra, problemet känns liiiiiiiiiite lättare om man tänker så...)
 
-  Let's save the last dance. (En filmtitel men bra as hell.)

- Heaven doesn't seem far away anymore. (Som många vet så är den där en rad från en låt. Fast den äger. Den passar ju så bra in på många saker)



Förresten. Hur stavas doesn't? Är det som jag just skrev, eller är det dosen't?
Sen en till grej jag har funderat på idag. Säger man "Han kände ånger.", eller "Han hade ånger."?????


Jaha.

HEJDÅ. /Olivia


Kommentarer
Postat av: V

Doesn't är det. Sådeså.

2010-01-14 @ 19:52:52
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0