Ella & Olivia -

Tänkte först inte smörja ansiktet alls

Jag skulle smörja in en liten fläck på sidan av kinden med hudkrän (hm, såklart.)

Det slutade med att jag smörjde in hela ansiktet.... Vet inte vad som hände, tror jag blev lite ivrig och kände för att... go all in!

För att göra det här inlägget lite värt så drog jag lite bilder i webcameran.


Tog först den här bilden, tyckte den blev lite ful men rolig. Fast sen insåg jag att man inte ser strecken på kinderna så väl, så då tog jag en till...


Strecken på kinderna är HUDKRÄM, och det skulle vara KRIGSSTRECK (fråga inte varför, vet inte själv.) Det är alltså INTE idomin och nå kattstrån..... Vet att det ser ut som så, vilken jävla miss alltså.


/olvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0