Ella & Olivia -

nyårsfunderingar

Alla ska ju ha nyårslöften osv, idag började jag fundera på mina...
Första tanken var: äta mindre socker...men sen slog det mig att jag ska tilll mormor och morfar på söndag, där är det fika till frukost, lunch och middag kakor hela tiden så den idén skippade jag ganska snabbt.
Andra tanken var: träna mer, men det kommer jag inte orka, tänkte tanken bara för att alla andra tänker så
Tredje tanken var: sluta röka, då kom jag på att jag röker ju inte och fortsatte fundera: men då blir ju det nyårslöftet perfekt
Sista tanken var: jag förstår inte varför jag inte fick mvg i matte....

SÅ, mitt nyårslöfte är: sluta röka
http://4.bp.blogspot.com/_x6h83cHDyJ8/R_1FdK343AI/AAAAAAAAAKg/eIkrJNy0Re8/s400/no_smoking.jpg
och nu har jag slutat röka och inte börjat. BRA. då var det nyårslöftet avklarat, då väntar vi tills 2012.
skönt, då slapp man fundera mer på det.

hejdå /ella

ps.
det var inte så svårt att sluta som alla påstår.
myttare

Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha, roligt inlägg

2010-01-05 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0