Ella & Olivia -

förrgårdagen för olvan

Tjena. Hittade en sån här lista, och gjorde den förrgår, men har hittat andra grejer att publicera istället.... Men nu är det dags. Så...

FÖRRGÅRdagens morgon: Var soft, snoozade 2 gånger OCH slapp åka buss till stan.
FÖRRGÅRdagens vill ha: En jävla godispåse (ska snart få en).
FÖRRGÅRdagens saknad: ADAAAM.
FÖRRGÅRdagens låt: Ingen, hatar musik :P :P :P
FÖRRGÅRdagens tråkigaste: Allt i livet är kuuuuul...
FÖRRGÅRdagens sysselsättning: Var på stan med linnea och marika.
FÖRRGÅRdagens händelse: Vet inte vilken jag ska välja, men en goding är väl att bilen stannade och vägrade starta i en uppförsbacke på en storväg, vid halv 5 så ni kan ju tänka er trafiken dessutom... YAAAY...
FÖRRGÅRdagens kläder: Vafan jag är nudist???
FÖRRGÅRdagens sötaste: Sally är varje dags sötaste (ella, jag vet att du håller med???)
FÖRRGÅRdagens måste: Det finns inga måsten..... Det ända måstet är att dö....
FÖRRGÅRdagens ogillande: Jespers humör....
FÖRRGÅRdagens längtan: STUDENTEN (det är typ varje dags längtan)
FÖRRGÅRdagens smarrigaste: Ja inte fan var det bananen från hemköp iallafall (bild på den nedan)
FÖRRGÅRdagens humör: JA, nu har jag blivit glad igen, blev lite arg där ett tag..
FÖRRGÅRdagens bästa: Att jag är pank, verkligen jääääättekul.
FÖRRGÅRdagens kväll: GREVEHOLM!!!



Här är bananen jag köpte förrgår. Den var lite grön, men jag tycker om gröna bananer så jag sket i det. Men jag trodde inte att den skulle vara så omogen att den knappt gick o skala? Skitäcklig var den också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0