Ella & Olivia -

det här med smilisar..

Jag köpte en ny mobil för någon månad sen (jag har en ganska dålig tidsuppfattning så det är säkert 2-3 månader sen...)  Iallafall, i den finns det smilisar man använder om man ska skriva ett sms. Men, vissa av dessa smilisar är skitkonstiga, här är några jag inte fattar vad det är.


_@/ -- ska @ bli en grisnäsa? om det ska de, så undrar jag, varför i faan har smilisen en grisnäsa?

7:^| -- en hatt, ett par ögon, en tår och en ledsen mun som jag ser den. undrar om hatten är där för att spejsa upp den lite grann??? ja, ful är den då iallafall.

(_)3 -- ett misslyckat försök till att göra ( . ) ( . ) eller?

\\_/ -- ja.. vet inte ens vars jag ska börja riktigt..


Det är alltså vad jag tror. Kommentera vad ni tror, jag behöver hjälp...


ps: GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0