Ella & Olivia -

banan ska man bara ha i munnen. BARA.

HEHE. Jag och Evelina bestämde oss för att göra ansiktsmask ikväll och också hårinpackning. Egentligen skulle vi också slinga mitt hår men Evelina ville inte helt plötsligt???

Jag tog en bild på hårinpackningen (och ja, den är hemmagjord)


(röran ser typ ut som spya..)

Innehåller: En halv avokado, en halv banan, lite olivolja, en rågad tesked yoghurt (skulle använda två teskedar yoghurt och fick ändå köpa en liter. Den där yoghurten är fan inte ens god...)

Som ni ser på bilden så är det ju lite klumpigt där i röran men jag tänkte att det inte skulle göra så mycket, så jag hedde in det i håret. Men sen nu när jag tvättade det med shampoo och så, så upptäcker jag att BANANHELVETET INTE VILL FARA BORT.

Jag har försökt skitlänge att få bort maten ur håret men det går verkligen inte bort. Så nu sitter jag här med banan i håret.

Tips till mig själv, ni andra kan ju också ta del av det: Gör aldrig hemmagjord hårinpackning.


/olvan123

Kommentarer
Postat av: stina

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Avokado, banan och yoghurt låter som något jag gärna skulle sätta tänderna i! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-01-18 @ 15:25:22
Postat av: hihi

då ska du sätta tänderna i Olivias hår.

resterna finns fortfarande kvar.

2010-01-18 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0