Ella & Olivia -

vekkan (finska)

Denna blogg lever fortfarande, det är nog för att ingen orkat ta bort den. tänkte bara skriva ner min vecka här lite så ni kan roa er:

måndag - fika på Felicias elevhem, middag med Emma och övningskörningskurs.
tisdag - Cirkus cirkör, den bästa cirkusen jag sett, fett awesome
onsdag - Backen hela kvällen
torsdag - idag vallat skidor, bakat kaka och åkt skidor:D

och i helgen är det alla hjärtans dag, firas tillsammans med klassennnnnn!

Något jag har fått lida med hela veckan är denna vackra nyans i ansiktet

jag ser ut som en kines på näsan


det hände på denna plan i sunsvall kl 08.00 på lördag. Nu är näsan fortfarande kines..

KRAM
ELLA

Kommentarer
Postat av: Moa Linnéa Lapinniemi

Ellla, vad har du gjort?

2010-02-12 @ 09:29:52
URL: http://vaniljchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0