Ella & Olivia -

SÖöÖööÖöMN

Här på bloggen är det stendött.
Fast nu publicerar jag ett inlägg som jag skrev 13 januari 2010.


-----

En grej jag tänkt på är, VARFÖR blir jag alltid så pigg när jag lägger mig i sängen och ska sova?


Som igår. Jag var skittrött kring 20.00, men sen vid 22.00 var jag fortfarande astrött så jag tänkte sova. Ja. Det slutade med att jag somnade kanske 00.00. Hm? Jag skrek efter en sömntablett eftersom att jag blev så jävla stressad när jag inte kunde somna, även om klockan inte var så mycket.


Och nu sitter jag här. Trött som ett jävla djur, men om några timmar är det nog annorlunda.... MMMM, skönt...  Nu bilder för att få något att kolla på.... FÖRE:



EFTER:
'



Hm... vars fan är logiken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0