Ella & Olivia -

lov i vännäsby. JIPPI.

skrevs 28 februari -09.

I natt ringde polisen hem till oss, VARFÖR?
tanken slog mig att pappa gunnar hade varit och röjt i trakterna, men det visade sig att polisen ringde för att berätta att han tyckte att vi skulle fara ner till vännäsby och hämta en spark.
klockan var halv 1 och det var 17 minus.
får man fråga då om en polis har mycket att göra?
ser en spark, ser att det står mitt efternamn på sparken, kollar telefonnummret och RINGER. det kan ju för böveln vara en pensionärs spark som har sin bästa sovtid just då.

http://4.bp.blogspot.com/_tm-MPV9ZX5c/SY1ez7Z1OcI/AAAAAAAAAjg/pcfGKoHMies/s400/polis__polis__naken_140566w.jpg
Har poliser mycket för sig?

det är lov och jag och stina ska till stockholm.

för att pimpa detta inlägg lite så kan jag berätta att jag och stina trots att vi har hatat museum, nästan lipat varje gång våran pappa släpat in oss på det ena museet efter det andra har vi bestämt oss helt frivilligt att vi ska gå på Stockholms stadsmuseum och kolla på KENNY STARFIGHTER, myten, mannen, legenden.



/kvinnan, myten, legenden ELLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

min mamma känner killen på polisbilen där ;)

2010-02-03 @ 16:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0