Ella & Olivia -

julklappar kulklappar fulklappar snusklappar

Tjenna friends!

Idag har varit en krävande dag för mig som sovit till halv 2 varje dag det här lovet. Fick helt plötsligt nåra timmar tidigare för att julhandla. Skönt att ha skjutit upp det sisådär hela jävla året för att handla julklappar en dag innan julafton. :):)))


Alltså, är det bara jag som inte  tål (!!!!!) övertrevliga kassörskor? Fan gör erat jobb och sluta fejkle.. Ja det där var bara en liten parantes, nu ska jag forsätta berätta om min dag eftersom att alla bryr sig :)


Jag vet alla julklappar jag ska få. Idag handlade jag dom själv. Eller, okej, pappa betalade men jag bestämde vad som skulle köpas. Sen slog jag in dom själv också, vilket kändes lite onödigt för jag visste ju ändå innehållet. Men en vinnande taktik, köp julklapparna själv så blir alla nöjd! Jag är iallafall skitnöjd med mina julklappar, nu behöver jag bara en jävla massa pengar. 2011 kommer bli ett dyrt år.




om nån har läst ända hit förresten kan jag ju nämna att ni gärna får kolla in på min blogg <--länk yo.

/God jul hejdå
olivia

Kommentarer
Postat av: V

Vad är det för fel på glada kassörskor? Man blir ju lite glad själv när man faktiskt blir bemött istället för emo-kassörskor på insert random grocery store here.

2010-12-24 @ 14:19:35
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0