Ella & Olivia -

hejdå och hej igen

Hängde i Nalovardo från fredagsmorgon till sen söndag tillsammans med slalomklubben. Kan säga att det var en helg med nya känslor jag aldrig trodde att jag kunde uppleva, har hört andra beskriva dem men aldrig trott att jag skulle kunna känna det.

Från det ena till det andra: När jag kommer upp till toppen av backen så känner jag att min lins är jättekonstig och frågar Malin om hon ser något, den är vikt dubbel så jag plockar ur den för att kunna sätta tillbaka den rätt. HOPPSAN den flög iväg och jag lovar 1000 kr till den som hittar den. Ingen lyckades.
Dialog med ett av barnen i klubben:
Jag-
Jag tappade min lins i backen... blundar med ena ögat och kollar på henne
Barnet-
Tittar fundersamt.. Ser du bara halva mig nu?

toki.


för ett år sedan, hoppas att vi ser ut som lite proffsigare tränare detta år och med lite mer aktiv grupp.

/ELLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0