Ella & Olivia -

Gott nytt år everybody

Nu gör alla resumeér av 2010. Jag skulle ha gjort om jag inte var för lat. Men det bästa har varit Trästock och storsjöyran och då johnossi kom till stan i maj var också sjukt kul.


Ellas bild.                      Astrids bild.            Ronjas bild, tog den från fejjan.
Varför tar jag aldrig bilder själv???????


Nä men vafan, ska berätta en kul grej. Jag va med pernilla igår och då var vi på omegle och pratade med nån från England som var 15. Jag sa till Pernilla typ:

Olivia: Tänk, han är 15. Typ 95a, vad liten.
Pernilla: Nä men han kan ju vara 94a.. Han kanske fyller 16 typ i morrn (alltså idag)

hahahahhh mmmm så är det säkert...


Ja juste, idag är det ju nyår (NÄHÄ?!) och hemma ska de äta Inbakad oxfilé med svamp. Så jävla gott och jag ska inte ens äta hemma och därmed laga maten själv, jag kan ju knappt laga mat. Känns ju skitkul att äta typ bullens korv på nyår när de äter lyxmiddag hemma :( :( typ därför jag är jätteotaggad på denna dag och kväll. Aja hejdå.

/olivia

Jo en sista sak. Igår var i backen och åkte trappan, alltså en backe som typ består av skogsspår. Den är ett helvete, jag åkte den förra året och ville seriöst dö då. Igår gjorde jag det igen. Påminn mig SNÄLLA nästa gång jag får för mig att åka den att jag ska nog hålla mig till de vanliga backarna????

En bild från förra året när jag åkte den:



Det gick  ju väldigt bra som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0