Ella & Olivia -

AnZwErzZz

Vad är det för fel på glada kassörskor? Man blir ju lite glad själv när man faktiskt blir bemött istället för emo-kassörskor på insert random grocery store here


SVAR: Glad kan dom väl vara men övertrevlig är ju en annan grej tycker jag. Jag tål nog aldrig när folk är övertrevliga med påklistrade leenden, samma sak när folk skrattar åt skämt bara för skrattandes skull....Det är väl bättre om man är sig själv istället, och har man inte i sig att man är trevlig från början så är kanske inte kassörska det ultimata yrket heller...


Snygga glasögon, fina! Also, vad går du för program?


SVAR: haha thanks, lite nytänkande design sådär slår väl aldrig fel eller????? Jag går samhällsvetenskapsprogrammet, hehehe. Säkert ett asbra program för folk som gillar att plugga. Jag som hatar att plugga däremot känner att jag kanske tagit mig lite väl mycket vatten över huvudet, helst när min inriktning är Ekonomi. Makes me want to diiiiiiiiiie! Eller iallafall byta linje, till någon där man slipper plugga. Om det nu finns en sån.. Men jag har en fin och bra klass, så jag är väl nöjd.


MINA JULKLAPPAR:


Jag fick en sån här bok.


Som det stod skitmycket fint i, bland annat det där. Jag va crybaby som fan.


Ett annat uppslag i boken.


Ljus. Som ni ser.


Oj här kom den här bilden. Jag var hos mormor och morfar igår. Modellade litte.


Nån häst.. JAG SOM ÄLSKAR HÄSTAR OCH ALLT. Haha nej, men den var väl cool..


Nå ljusstakar. Fast jag ser det som en julklapp att jag fått göra om mitt rum som zatan. I bakgrunden där ser ni min nya fondvägg, awesome huh?!

Sen fick jag lite olika grejer. Pengar, presentkort, nagellack,vantar, filtar, handdukar, duschcreme och lite sånt där. Jag får duschcreme varje år. Och handdukar. JAG HAR FATTAT NU, NI TYCKER JAG ÄR SMUTSIG..!


BAJBAJ äppelpaj (ååh va gott det vore med äppelpaj.. ella ska vi göra äppelpaj sen????)

/Olivia

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahah åh, din mormor (L((/L)(/L)

2010-12-28 @ 17:39:36
URL: http://linneagrannas.blogg.se/
Postat av: Astrid

fan vilken snygg dalahäst!!!

2010-12-28 @ 18:11:28
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vem gav dig boken? Ella?

2010-12-29 @ 01:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0