Ella & Olivia -

VARS TOG SOMMARN VÄGEN

ok. jag skrev en grej för 2 år sen, och varje höst (ja det är höst nu) så känns den verkligen. har publicerat den tidigare men i brist på annat att skriva såå....


jag följer med löven
du följer med fåglarna
nån med strömmen

fan för den som nånsin sa ordet vi
fan för den som nånsin var naiv
fan för förändringar
fan för löften, fan för skratt och fan för minnen



och ja juste. jag har bilder på min kamera som jag ska publicera, nån gång. på typ världens största blåbär :o. sen så har jag också bilds på en kattmatsburk där modellkatten är sjukt lik min katt. min katt är modellsnygg. fyfan va cool
/olivia

ps. ella och jag ska snart se sahara hotnights. och amanda jensen. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0