Ella & Olivia -

en tanke likZzåm

tjaba. det finns en grej jag brukar tänka ganska mycket på, det hände på mitt sommarjobb, som för övrigt var helt okej men kan lugnt säga att en framtid inom det yrket är uteslutet..

iallafall, en dag stod jag och bäddade en mans säng, och la märke till att han hade lila sängkläder. "vad sött", tänkte jag och såg sedan att han hade blommigt överkast. "hmm, åh, va fint..", tänkte jag och sedan tänkte jag: "skulle inte förvåna mig om han var bög.."

jag hatar egentligen kill-och-tjejfärger, hatar att små tjejbebisar förväntas ha på sig rosa och små pojkbebisar förväntas blå. men lustigt är det ändå att jag, trots att jag hatar det, inte är ett dugg olik alla andra.  för TYDLIGEN drar jag också slutsatser och är fördomsfull osv, och det suger ju en aning.

heheheh. egetnligen skulle det här inlägget handla om charlie (<37<387<3<73<) men jag orkar som vanligt inte he över bilder. kanske i morrn. hih

/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0