Ella & Olivia -

Timo Räisänen kan sin grej.

tja. här lyser vi med all vår frånvaro. ella iallafall. hon är på urkult, jag är i vännäsby...

skulle egentligen lagt upp lite bilder här nu, men orkar verkligen inte he över bilderna från kameran för jag hittar inte kamerasladden, som vanligt. förbannat att sladden alltid är borta när man väl behöver den, annars brukar den bara vara i vägen.


wellwellwell. här är en lista:

  • Percy Jackson & the olympians the lightening thief är faktiskt bra. (det är en film). innehåller mycket magi och påhittade djur, precis som i harry potter. men jag stod faktiskt ut hela filmen och gillade den. det här är nytt  för mig. :o :o
  • ramla aldrig. helst inte på grus. såret på mitt knä läker fan aldrig, men var på apoteket idag och slantade upp en hundring (okejdå, pappa gjorde), så nu jävlar SKA knäet läka.
  • jag har läst bok ikväll. så jävla tråkigt har jag det. JAG HAR LÄST BOK!!!! fattar ni hur stort det här är? jag hatar att läsa. tråktråktråk.
  • snacka om att min spellista har blivit bra på senare dar.
  • de markerade raderna här ovanför är länkar. hatar att man inte ser att det är länkar, utan att man måste berätta att det är det...


hejdå. inga bilder får ni heller.

/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0