Ella & Olivia -

syskon kär lek

Hej!!!!!!!
Jag sitter i mitt rum och Stina sitter i hallen. Det är roligt för Stina skickar bilder till mig på Alpackor också skrattar vi i kör:


vill bara nypa den i kinderna


Benvärmare.


KJAM


-ny frippa


he he he, oj.


*bling bling* ;) ;)


vet inte om detta är roligt eller om det bara är för att jag har sovit väldigt lite denna helg....

juste sen skickade även stina en bild på denna going:



/ELLA ELLA ELLA hih, mer intresserad: http://www.alpacka.se



Ps. Jag och Olivia var ju i stan idag och lyssnar på lite musik. DET VAR ROLIGT. Vi hängde även med Sara och Isabell. också träffade jag Matilda och Anna som såg nästan likadana ut, fast på olika nivåer. heheh (alltså lång och kort)   HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, nä jag har inte förändrats så mycket förutom att jag är blond :)

haha älskar bilderna xD

Eran blogg är rolig, ni har många roliga bilder och så, går det bra om jag länkar den i min blogg?

2010-08-30 @ 20:49:28
URL: http://kryptmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0