Ella & Olivia -

Relaxing is not a crime

haha, ja rubriken är soffta.nu's slogan. gillar den som fan. läste min gamla dagbok från 2007 idag och där stod det rätt ofta:

"fan, idrott i morrn. ska glömma gympakläderna..."

"idag på idrotten var det teori. så himla underbart."


hahaha, vilken latgris. på tal om soffta.nu, jag hittade 2 bilder där jag var med på deras hemsida. :


jag och emelie och nån random. fråga mig inte varför jag har ett plåster över näsan för det vet jag inte själv. minns dock att folk frågade mig vad som hade hänt och jag sa att jag hade varit med i slagsmål. badass!


hahahha, skönt att byxorna är lika smutsiga där som dom är nu, när dom är tvättade......


/olvan123

Kommentarer
Postat av: Emelie

KUNG! :D

2010-09-07 @ 13:47:44
URL: http://pujuuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0