Ella & Olivia -

jag vill jag vill jag vill

titta titta titta.



Jag vill ha lite så igen eller inte lite mycket så igen.
och snälla kan vintern komma snart elleeeeeeer?


vill åka lite slalom och vara snygg. Jag blir verkligen skabbig på sommaren, sminkar mig sällan och orkar inte klä mig ordentligt. Också äter jag onyttiga saker och blir lite tjock. Sommaren är inte lika rolig som vintern när man bara yeah nerför backar. OCH INGA KRYP ÄR DET HELLER, man måste inget.


/ellllllllla


okej sommaren är bra men börjar bli less.

Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

Pretty people always pretty. Skaffa lugg

2010-08-15 @ 22:45:06
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

Ja fan vad kul, åka snowboard, ha på sig mysiga kläder och inte korta shorts, använda mössa på heltid också. skööönt

2010-08-16 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0