Ella & Olivia -

fantasi, rulla runt bland mjuka kuddar

Ja ba: Hej ska köpa toning idag. Köpte toning och Olivia ba hjälpte mig att kleta ner det. Oj blev lite rött.


Tänkte att jag ville ha brunt, bara brunt och inte rött som förra gången.
Det är faktiskt tanken som räknas. Så det så.


/red head. Elli

Ps. När ni ser mig, tänk då vad fin jag skulle vara i mörkbrunt hår. Också kan ni gärna lägga till att jag skulle ha lite längre hår, för då tror jag att jag skulle vara ännu finare.



För att hjälpa er lite med fantasin så ger jag er en bild som ni kan tänka på
gu va snel ja e.

Kommentarer
Postat av: Chatrin

He he

2010-08-23 @ 20:39:32
Postat av: Amanda

Sv: hm jag kanske kör på den. Får se. Jag ser ut som rsghrg nu.

2010-08-23 @ 21:46:32
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0