Ella & Olivia -

bilds

tjabba. ska lägga in lite bilder från min mobil. here we go:



kolla, typ gosigaste katten i världen.


jag var tvungen att cykla till vännäs i SPÖREGN för nåra dar sen. var inte så glad. dels för att jag inte direkt är största fanet av att cykla och regn är ju inte det roligaste..

va lagomt blöt då jag kom hem men det syns inte på denna bild, men kolla bara allt regn på jackan. är inte så glad som jag ser ut heller men tänkte att det är bra om man ser glad ut. positiv är aldrig fel


åååååh så liten <33<33<8937<836<6


och avslutningsvis:


bild på mig från 2006. vad i helvete håller jag på med? ingen som vet..


/olvan

Kommentarer
Postat av: Astrid

hahaha, kommer nog aldrig få reda på det heller...

2010-08-07 @ 21:23:52
URL: http://prinsessanavpeking.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

hahahahahahahaha lolar så jävla mycket åt den sista bilden på dig hahahah VAD gör du!?!?

2012-01-24 @ 14:09:22
URL: http://linneagrannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0