Ella & Olivia -

amazing race

YEAH. Igår såg jag Inception. den var: BRA. JÄTTEBRA.
http://thisismadde.blogg.se/images/2010/inception-cast-header_101057707.jpg

Men när jag skulle åka in till stan så kom inte busspip. Eftersom en lastbil hade typ åkt ner i diket. lol, egd.
Så jag fick åka bil med två snubbar, kom till bion precis när den skulle börja.

Här är olyckan, vill du veta mer, läs HÄR

Kul att det står: Trafikproblemen är stora eftersom det inte finns några alternativa vägar förbi olycksplatsen, säger Dan Andersson,

JO TACK, DET MÄRKTE JAG, ingen buss kom.


Sen idag när jag skulle hem från stan så kör busspip FÖRBI mig!!! så jag bestämmer mig för att åka på tummen. Jag sträcker ut tummen moch känner mig lagom dum. Första bilen stannar (eftersom jag är snygg) och jag får åka med hela vägen hem till mig :D






eeeh.. ja här är min fina kusin, min fula Stina och eeeeeeh jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0