Ella & Olivia -

mattefreak

som jag tror jag har nämt förut så går jag i snabbmatte. läraren försökte skrämma bort oss första lektionen:


första lektionen=Jag hade jobbat hela lektionen väldigt flitigt. Ändå lyckades jag ligga 14 SIDOR efter!!! Det var tänkt att vi skulle jobba 19 sidor på EN lektion (lektionen är 1h). jag gjorde det bra som jobbade 5 sidor.


inte nog med att vi måste jobba som grisar. vi är dessutom 45 elever på en lärare, tror ni man kommer få mycket hjälp!?! njet, det tror inte jag.

http://files.myopera.com/Tamil/files/Funny%20Hard%20Work.jpg
kommer bli lika jobbigt att plugga som det var att få upp alla kakor på myran utan att den dog.


tack och hej för mig.
/ELLA, jobbar som en jude.

Kommentarer
Postat av: Chatrin

Satan i gatan, tufft. Men det fixar du Ella, du är ju en Kale´n.

2009-09-13 @ 22:23:18
Postat av: Olivia

Du är ju lika bra som mig i matte så det är ju lugnt, Mikael Nilsson är i en helt egen klass dock ha fixar MVG på Nationella medans du sänker dig :) Inget att vara ledsen över dock alla kan ju inte ha MVG i matte speci inte om man bor i skogen

2009-09-14 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0