Ella & Olivia -

titta vad man man hitta i vännäsby

titta vad jag hittade när jag var ute och sprang för ett litet tag sedan!!

någon som är sugen på att köpa ett älgskinn?



MUMMMSS, där på vägen låg två älghuvuden,
funderade på att ta hem de till middag.




detta fick mig att tänkta på den dagen för kanske.... 6-7 år sedan då jag och stina hade varit och kollat på när de slaktade älgar (jeppp, vi har ett slakteri typ bakom oss) när vi kom hem visade vi mamma och pappa våra fynd. Det var två älgben som vi hade fått ta hem. våra päron blev mycket nöjda

/ella, bor i slakteriet.

Kommentarer
Postat av: Chatrin

Men yeak!!!

2009-09-13 @ 19:19:20
Postat av: Stina

Ha ha, ändå att vi gick och kollade på när dom slaktade älgar. Vi hade en mycket rolig barndom, inte sant?

2009-09-18 @ 18:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0