Ella & Olivia -

Skulle egentligen få reda på vad mitt barn skulle heta när jag gjorde testet men icket.




Om ni inte ser vad det står så står det:

"Schäferhunden är en otroligt populär hund. De är kända för sina insatser i polisarbete och är otroligt smarta. De liknar vargar men beter sig som människans bäste vän, även fast de kan vara väldigt våldsamma också. Precis som du!"


Hahah, är detta nåt skämt?? Vilken förolämpning.. Haha, jag som är så jävla skraj för schäfrar sen när den ATTACKERADE min hund sally, läs om traumat HÄR

Och på tal om det, (ja, om ni har klickat på länken och läst texten), häromdagen såg jag djuret vara lös på gården IGEN, och nu har jag bestämt mig för att skriva ett brev till dom och säga åt dom att he fast hunden. Jag vågar ju inte ens gå förbi där med sally längre, vem vet när schäfern rusar fram igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0