Ella & Olivia -

Skoent

Hade precis som Ella en pissig morgon i morse. Först och främst väckte Sally mig genom att gny som fan, hon var inne i mitt rum och ville ut. Sköönt, försökte först ignorera hennes ljud men hon gav sig aldrig, så jag blev tvungen att kliva upp och släppa ut djuret...

Happ, vad näst då? JO, jag går till köket och ska äta fil och flingor. För att komma åt filen så måste jag flytta på ett mjölkpaket. Tänker inte så mycket på det, och kanske är det problemet, för på något sätt HAMNAR MJÖLKPAKETET PÅ GOLVET!! Blev ju en lagomt stor pöl, skoj. Satte mig på huk och torkade upp med trasan och när jag ska resa mig upp slår jag axeln i den förbannade kylskåpsdörren. BINGOOOOOOO..

Helvete vad irriterande



Typ sådär glad blir jag, hahah, snygg bild också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0