Ella & Olivia -

satsar på magplask

Idag var jag och simmade i Umeå på badhuset, när jag hade simmat färdigt tänkte jag hoppar lite från trampolinerna!! Först dök jag från 3:an vilket var mycket snyggt och perfekt.
Då tänkte jag:
Eftersom jag klarade att dyka från 3:an borde jag klara att "hoppdyka" från 1:an. Jag satsade som en tok. Hoppade, hoppade och hoppade på svikten. Precis när jag hoppade ut till vattenet och var halvägs till vattenytan så ångrade jag mig och sträckte ut kroppen....... VÄRLDENS magplask.

min kropp är fortfarande röd som en räka....

http://files.orbville.no/files/22/rg_954322_m600.jpg
jag när jag satsade på magplask....... (jag badar alltid topless)


/ella, hela min framsida är röd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0