Ella & Olivia -

Sally äter som vanligt.

Häromdagen var jag och min syrra ensamma hemma, och jag blev den som skulle ge Sally mat. Jag sökte efter hundmaten ett tag men hittade den aldrig och funderade ett tag på vad jag då skulle ge hene. Tillslut kom jag på en skitbra idé.... Jag gav henne....

HAVREGRYNSGRÖÖÖÖT!! (jag är skitbra på att göra det) (försökte göra en spännandekänsla där, kändes det som så när ni läste?)

Men. För att Sally skulle få nånting att tugga hedde jag i lite knäckebrödsbitar också, resultatet såg riktigt mumsigt ut, ellerhur??? bild:




Nja, Sally verkade gilla det iallafall. Fast å andra sidan, finns det någon hon INTE gillar??? Nej, just de.


PS:  Ibland brukar jag kalla Sally för Silviska Silyn (megakonstigt, jag vet) så i det här inlägget tänkte jag skriva det, men då kom jag på att ni kanske inte skulle fatta vad jag menade då. Men här är en rebus, tänk på den om jag nämner något smeknamn för Sally så fattar ni vad jag menar ändå:

Salvan = Silviska Silvyn = Sally = cool som fan

Kommentarer
Postat av: ANNA

hahah fy fan va virdirgt?

2009-09-05 @ 23:12:14
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: Ella

Salvan kan ta sig i röven, hon luktar SKIT och hon äter allt, tex Mortötter så hon går alltid och tuggar på mig när jag är där. Hade också en fråga till dig, är din Brorsa elite? eller 1337 som man kan kalla sig i skolkatalogen. Over and out från skogen, P.s kalla mig gärna Moroten när ni träffar mig

2009-09-06 @ 20:49:27
Postat av: Ella

Salvan kan ta sig i röven, hon luktar SKIT och hon äter allt, tex Mortötter så hon går alltid och tuggar på mig när jag är där. Hade också en fråga till dig, är din Brorsa elite? eller 1337 som man kan kalla sig i skolkatalogen. Over and out från skogen, P.s kalla mig gärna Moroten när ni träffar mig

2009-09-06 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0