Ella & Olivia -

nostalig

nu ska jag se på en film.
Kommer ni ihåg den där filmen om en flicka som kunde flytta saker med hjälp av sin blick??
den ska jag se ikväll.
Jag vet inte hur många gånger jag har drömt att jag varit hon. När man ligger i sängen, inte orkar hämta någon som man glömt, tex mobilen, har då tänkt flera gånger att jag ska kunna hämta mobilen med min blick.... det funkar aldrig.


detta är filmen
http://www.geocities.com/Athens/Pantheon/3246/MATILDA.JPG

hon börjar på en dunderhemsk skola.
Jag kommer seriöst drömma mardrömmar om rektorn.........


/geek ella

ps. jag tycker olivia ska komma tillbaka till vbycity, det märks på direkten när någon lämnat vännäsby eftersom det blir tomt på dirren (direkten)

Kommentarer
Postat av: karin

jag kommer ihåg, hur söt tjej som helst !

2009-09-13 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0