Ella & Olivia -

last man standing

Nu pågor last man standing för fullt på midgård.
Den som ska döda (eliminera) mig jagade mig två gånger igår, jag fick bokstavlit talat springa som en jude, helt sinnesjukt. han stod och väntade utanför min lektion så att han skulle kunna döda mig. men sneaky som jag är tog jag bakvägen ut och sprang hem. Jag lever fortfarande...

imorgon tänker jag inte ta några risker utan jag ska ha på mig safetysuit. det innebär att jag kommer gå runt i shorts, linne, mopedhjäm och simfötter! (då är man immun) också ska jag döda den som står på min lapp!!!





klicka på bilden för att få reda på mer om tävlingen!!


/Ella,
om ni har tur så får ni se en dagens outfit med safetysuiten!

Kommentarer
Postat av: Moa

FAN vad sjukt! Nej, nu dör jag.

2009-09-10 @ 22:06:11
Postat av: Elina

och vem är de som är så snäll och lånar ut den där safetysuiten då? ^^ hehe..

2009-09-10 @ 22:56:56
URL: http://elinajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0