Ella & Olivia -

kanon morgon

imorse när jag och stina cyklade til bussen var liiiiiiiite sena! typ 1 min
när vi står på ena sidan kyrkbron ser vi bussen komma... VI SPRINGER över bron. Bussen väntar på oss. när verkligen alla i bussen har fattat att bussen väntar på oss så flyger min väska av mig (hade den på ena axeln) eftersom jag har sådan hög fart så hinner jag springa några meter innan jag lyckas stanna. får då springa tillbaka, hämta min väska och springa in i bussen. Det värsta sm finns när man kliver på är alla blickar och suckar. JAG SÅG DOM. NI ÄR INTE BRA PÅ ATT DÖLJA ERAN FRUSTATION.

http://norrena.se/images/2009/sur_39011324.jpg
såhär såg ni ut när jag klev på bussen.


i alla fall. jag var lycklig, skrattar hela vägen till skolan eftersom jag hann med bussen.
När jag sitter på skolan och ska ta upp datorn... VAD UPPTÄCKER JAG!!?
jo såklart.... när jag tappade väskan, låg min dator i.
min underbara 10kg dator sprack i hörnet...
gick till IT snubbarna på skolan och de sa att detta kunde bli en DYR reparation. de underströk verkligen DYR!

där rök mina icke existerade pengar.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/756408/images/2009/dsc036471_36836258.jpg
sur ledsen förtvivlad förkrossad



en sak som är underbart är:
JAG HAR FÅTT HEROS SÄSONGERNA 1,2,3 AV ALEXANDER!+troligast världens bästa film.
tack!!!!! :D :D :D


elliz

Kommentarer
Postat av: Chatrin

Men piss asså

2009-09-17 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0