Ella & Olivia -

Jag gillar gratis (kanske därför jag aldrig klagar på skolmaten, hehe)



Hej på er! Jag har fått humm om ett erbjudande som Fuji Direkt har. Det är nämligen så att man kan få en egen fotobok, hem i brevlådan, GRATIS! Fatta hur bra det är. Jag vet inte exakt hur en fotobok ser ut men som jag har fattat det så är det alltså en bok som man kan ha bilder och texter i ett. Kan ju bli skitfint ju. En fin present eller bara något man har själv.  Ni kan ju gå in här för att läsa mer om erbjudandet.  Vill ni bara veta mer om vad en fotobok är och vad ni kan göra med den, gå in här!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hallå där. Tänkte bara meddela att jag har anmält eran blogg här:

http://www.veckorevyn.com/blogawards/arets-blogg/index.xml

Lycka till ;)

2009-09-18 @ 18:21:11
Postat av: Olivia svarar

HAHAHAHA, stina, där fick jag mig ett skratt. fyfan vad kul, vi kommer ta hem vinsten. ska in och rösta jag med

2009-09-18 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0