Ella & Olivia -

retard

HEJ.

det är lite jobbigt att alla i min klass är smarta..... Fick idag veta att medelpoängen i min klass är 280 POÄNG!! vet ni hur mycket det är??? vet ni hur IQ befriad jag känner mig? nej, troligast inte. Jag var ändå lite stolt över mina 265 poäng som jag hade skrapat ihop, men det är ju som en fis i rymden om man jämför med de i min klass som har typ 300p. det var jag som drog ner medelpoängen....

ajaaa, får väl plugga som en häst för att vara i samma level som de andra.



http://marie.rosell.info/img/plugghast.jpg
detta måste bli jag. (HÄSTEN HAR SNOTT MINA GLASÖGON FRÅN 1:AN!!!)

juste.
i måndags fick vi våra skåp och igår fick jag lov att knipsa det eftersom jag tappade min nyckel... jag klarade mig i 1 ½ dag....

/elllizen pluggizen (znart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0