Ella & Olivia -

hjälp mig

Olivia har ju i några inlägg längre ner visat er hennes data väska. Midgård hade inte råd att ge oss någon snygg väska tyvärr.
När jag kom hem från skolan förra veckan så klagade jag på att jag hade ont i axeln efter att ha burit runt på datorn i en axelväska hela dagen.
Då får jag förslaget av pappa:
-men ella, gå ner i källaren och leta reda på en ryggsäck. Vi har ju jättemånga snygga ryggsäckar därnere.

detta är våra SNYGGA väskor:

här har vi då två exempel. den blåa har till och med reflex!! himlarns bra


denna är lite skogsinsperarad


LÄDER, en riktig läderväska

en vit dataväska (det är dessutom en kylväska om man vill hålla datorn kall)
min dator ligger på stolen och väntar på att hoppa in i en väska.


i denna kan jag ta hela klassens datorer! himlarns praktiskt, finns dessutom spännen på magen så att inte väskan ramplar av.


en trädgrön väska, där man dessutom kan sitta och hacka databaser.


nå, vad tycker ni? vilken ska jag ha på skolan?
min pappa vet exakt vad en 16 åring vill ha.

/ELLA

Kommentarer
Postat av: Chatrin

Jag tycker du skall ta den som rymmer hela klassens datorer, då blir du poppis på köpet :)

2009-09-01 @ 17:48:41
Postat av: Astrid

HAHAHA,fan vilket roligt inlägg.

2009-09-01 @ 21:24:44
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: Astrid

HAHAHA,fan vilket roligt inlägg.

2009-09-01 @ 21:24:48
URL: http://styckmord.blogg.se/
Postat av: jones

jag gillar läderväskan starkt!!

2009-09-02 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0