Ella & Olivia -

6 situps.... Wow.

Jag är verkligen inte sportig. VARFÖR ÄR JAG INTE DET????

Min syrra är sportig, eller, hon var ända tills hon gjorde något med foten. Min bror är. Min pappa spelade hockey tills han var 28. Det finns liksom i mina gener! Det är mamma som förstör trenden, hon är lika osportig som mig...

Så igår på gympan skulle vi göra något papper, det var som små test på rörlighet, styrka och kondition. På rörlighet gick det bara bra, men fan när vi kom till styrka alltså. Vi skulle göra situps och när vi kom upp skulle vi ta med armbågen på knäet. VET NI HUR JOBBIGT DET VAR? Jag orkade 6 stycken. 6 STYCKEN!! Det är ju fan ingenting, och på någon statestik som man kunde titta på innebär det att jag är mycket svag. Kul. Skrev dock in att jag klarade 11, det är enligt statestiken bara svag. Yes......


En gammal bild på mina ben, HAHA, lite blåmärken??? Om man bara tittar på bilden kan man ändå tro att jag är sportig(eller bara lite osmidig).. Ellerhur?? Visst? SÄG JA


//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0