Ella & Olivia -

kuligt

Idag efter skolan hängde några från klassen i gympasalen,
och hängde var precis vad jag gjorde.... ett tag.

I idrottsalen fanns en stång som man kunde dra upp sig i. Jag gjorde det och hängde i knäväcken medan Tine gav mig fart. Efter ett litet tag bestämde jag mig för att hoppa ner från den där livsfarliga stången. Jag tar bort benen och förbereder mig för landning. När jag landar så vet jag inte vad jag gör man jag faller handlöst framåt och tar emot mig med pannan. Vilket resluterade i en bula på pannan/ögonbrynet.

som garanterat många vet så hade jag en del smeknamn på vännäsby gangster skola, och nu har jag även fått ett på midgård. faceplant ella. hejhej

(okej, det låter som om stången var JÄTTEhögt upp.. fast det var den inte.. typ två meter kanske..)

okej, detta ser sjukt mesigt ut... MEN DET GÖR ONT!
det är det högra ögat (vilket jag hoppas ni ser)


/faceplant ella (inte morot)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Olivia såg jon olssons axel.

Ella fick en fin fin bild tillsammans med honom.

Men gissa vem som är på hans blogg? ;p (min kind syns faktiskt, hehe)

2009-10-12 @ 17:36:35
Postat av: Anonym

ögat till höger eller det högra ögat?

2009-10-14 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0