Ella & Olivia -

orkar inte

franska prov i morgon
svenska prov på torsdag
filmvisning på onsdag och torsdag
teater på torsdagkväll
matteprov nästa vecka
samhällsprov på torsdag nästa vecka. OM POLITIK OCH KOMMUNER.
bryr mig inte. vill inte.
måste planera slalomlägret innan nästa vecka. vet inte ens vad jag ska planera.

det ända som är roligt är att:

i helgen kommer kanske mina kusiner.
att i helgen ska vi träffas med klassen och se fotbolls VM tillsammans
att i helgen ska jag kanske vara med jessica och hennes klass.
fast det som suger är det som är roligt händer i helgen PÅ SAMMA DAG/kväll....
vet inte vad jag ska göra


det ser ut som om jag har foundation på mina läppar MEN DET HAR JAG INTE
hihihih riktigt bra på photoshop.....................................................


bajsa i mina händer och slicka upp det.
imorgon ska jag fråga skolsyster om jag har dysse. YEY

/eEeELLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idomin am Fütze

2009-10-06 @ 18:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0