Ella & Olivia -

Lördagslista :]

Här är en liten lista i brist på fantasi, hehehe:


1. Ligger i sängen och måste på toa (fyfan vad jobbigt)
2. Vill såå gärna ha en VARM vinterjacka, har jag råd? nej. (jag har en vindtät men jag åker ju inte skoter till busshållsplatsen direkt???)
3. Har ca. 30 kronor på kortet och ska vara hos adam hela höstlovet,  mmm, stabilt
4. Ah... kommer inte på något mer


Ps: älskar "olivias klasskompis"'s kommentarer, TACK för dom min klasskompis.


FÖRRESTEN,

5. Jag önskar att jag hade sånna här läppar också:


såååå nice likZzzÅm


/olli

Kommentarer
Postat av: olivias klasskompiiiiiiiiiiis!!

jag tycker om eran blogg också, tur att vi tycker om varann :D

2009-10-17 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0