Ella & Olivia -

gymnasiefesten (disco)

Igår for jag till Ålidhem på gymnasiefesten... eller jag for till Ålidhem.
Jag fick sova hos Alexander vilket var bra för annars skulle jag ha fått ta 22.10 bussen hem. (EFTERSOM DET ÄR DEN SENASTE BUSSEN SOM GÅR HEM TILL VÄNNÄS PÅ EN ONSDAGKVÄLL, tragiskt...)

På ålidhem träffade jag Alexander och Jenny som jag skulle följa med. När vi skulle gå in på "festen" (snarare disco) så kom vi inte in eftersom Jenny inte hade legitimationen med sig och de vägrade göra ett undantag.

Det slutade att vi hängde på kinakiosken, köpte typ hela kiosken eftersom min hundring sparades för inträdet så jag gick lös där inne.

Kvällen blev ändå väldigt roli!!!!!


Alexander och Jenny.....
De ser roliga ut (de är roliga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0