Ella & Olivia -

En sked för moi

Tjena bloggen! Olli här. Ikväll ska jag fara till Askersund igen, för DET ÄR ÄNTLIGEN HÖSTLOV, och jag har inte uppdaterat på ett tag...Känns det som i allafall (hoppas ni också har kännt det, annars blir det liiite pinsamt...).

Iallafall. Har en del roliga bilder på mobilen och sånt som jag ska ta och he ut här på bloggen, men det blir inte idag. (Eller kanske, man vet ju aldrig)


Ja. Här är iallfall en liten uppdatering, haha:

Hehehhee, tog bild på tv:n.



 En sked för Olli. EN SKED FÖR MIG! Jo, nog är det väl allt jag som sitter där i bilen och ska få en sked. Jag är tvkändis, TYP SOM KENZA

Kommentarer
Postat av: Ålivia

fan hlr!! du e större en kenza OMG lxm? (A) ^^

2009-10-26 @ 12:14:25
URL: http://hallonmjaouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0